آموزش حروف زبان انگلیسی به کودکان و دانش آموزان یکی از مهمترین دغدغه های اولیاء و مربیان است. تا حدی که بعضی وقتها عدم رغبت کودک به یادگیری زبان انگلسی تبدیل به یک معضل می شود. روانشناسان اعتقاد دارند برای اینکه توجه بچه ها به یک موضوع آموزشی خاص جلب شود و در واقع اشتهای یادگیری در آنها ایجاد شود باید موضوع و درس مورد نظر را از فضای خشک کتاب و درس و تخته سیاه خارج کرد و محیط آموزش را کودکانه و تفریحی جلوه داد. در در این شرایط است که فرزند شما تشنه یادگیری و کسب تجربه بیشتر خواهد شد.

آموزش حروف زبان انگلیسی به کودک

قطار شادی محصولی است که همین فضای شاد و تفریحی را که به آن اشاره کردیم را می تواند برای کودکان ایجاد کند و در کنار آن به بچه ها کمک کند که به خوبی با حروف زبان انگلیسی آشنا شوند. در قطار شادی، هر واگن چوبی یک حرف از حروف زبان انگلیسی را روی دوش خود دارد و با کنار هم قرار دادن واگن ها می توان به یک کلمه با مسما یا یک اسم خاص رسید. بچه ها در ایستگاه حرف A، سوار قطار شادی می شوند و پس از طی یک مسیر شاد و مفرح در ایستگاه پایانی یا حرف Z از قطار شادی پیاده خواهند شد.

قطار شادی فقط یک محصول کمک آموزشی نیست بلکه از آن میتوان به عنوان یک عنصر تزیینی و دکوراتیو در اتاق بچه ها و دکوراسیون منزل بهره برد. در واقع بدنه چوبی و تراش خوره این اسباب بازی سرگرم کننده آن را به یک صنایع دستی زیبا تبدیل کرده است که می تواند در دیزاین داخلی منزل به یک نقطه کانونی تبدیل شود.

خرید محصول آموزشی و تزیینی زبانی انگلیسی برای بچه ها

اگر در فکر خرید یک هدیه ارزنده و کمک آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان هستید با شماره 09368601108 تماس بگیرید.

× پشتیبانی با واتساپ